Musiikki ja sen myötä eri bändit, ja bändien myötä eri julkkikset ovat olleet aina suuri osa mun elämää. Mä ylipäätänsä olen sellainen tapaus joka fanittaa aina jotakuta. Tässä saatte luultavasti kaksiosaisen katsauksen julkkismiehiin jotka ovat jollain tapaa vaikuttaneet minuun. Olkaa hyvä! 

5226231_orig.jpg

BRUCE DICKINSON

Mä aloin fanittamaan Iron Maidenia 9-vuotiaana muistaakseni ja sen myötä tämä laulaja tuli jäädäkseen mun elämään. Ehdottomasti paras laulaja vaikka vertaisi mihin, ei voi muuta kuin rakastaa sydämen kuvat silmissä. Sellainen tapaus jota joko rakastaa tai vihaa koko sydämestään, jos tykkää kunnon kasarisukkahousuhevistä niin kannattaa tutustua.

dave-murray.jpg

DAVE MURRAY

Iron Maidenin ihanan vaatimaton kitaravirtuoosi, kaikkea muuta kuin rokkikukko ja siksi just niin ihastuttava vielä nykyäänkin. Ehdottomasti teknisesti helvetin taitava kitaristi joka ei ole huonontunut nyt vanhemmalla iälläkään ollenkaan. Mun kitaransoiton ruumiillistuma, ainoa syy miksi ikinä halusin alkaa soittamaan kitaraa.

large%281%29.jpg

AKIHARU TSUKIYAMA (MIKU)

An Cafen kameleonttilaulaja, ei oikeasti mitenkään kovin erikoinen laulaja mutta paljon monia eri tyylejä omaava tapaus. Ulkonäöllisesti siis aivan loistava.

the-69-eyes-3.jpg

JYRKI 69

The 69 Eyesin laulaja, ehdottomasti yksi parhaista lauluäänistä johon ei ikinä voisi kyllästyä. Tyylillisesti aivan perfect ja loistava showmies keikoilla. 

Ville_Valo__by_gerard_Ville.jpg

VILLE VALO

Tähän ei nyt tule sen kummempaa selitystä kuin <3. Jyrkin kanssa samalla viivalla lauluäänen perusteella.