Takana huonohko päivä koulussa ja kuitenkin todella mukava viikko tähän asti. Arvuuttelen tässä onko kaverin tarjous baariin lähdöstä vielä voimassa vai ei... Mietin jos laittaisin tässä tunnin sisään viestiä ja kysyisin jos lähdettäisiin viihteelle noihin lähibaareihin. Viime kerrasta kuitenkin ehtinyt kulua yli kuukausi, joten alkaisi olemaan taas kuumotusta mennä katsomaan mitä kylällä näkyy. 

              partyparty.jpg

Mä olen ollut esiteinistä asti kauhea bilehile, aina pitäisi päästä riehumaan kavereiden kanssa ja tanssimaan.  

Mulle ei oikeestaan baareissa ikinä tulla juttelemaan tai mitään, ne jotka ovat tulleet on vain tulleet sönköttämään että olenko lesbo ja kaikkea mahdollista. Tässä taas huomataan kuinka ihmiset tekevät johtopäätöksiä ulkonäön perusteella. Ja koska ihmiset ovat tukevassa humalassa niin ne ennakkoluulot kerrotaankin paljon helpommin suoraan. Tosin en ole kuin kerran mennyt pahoittamaan mieleni ja itkenyt baarin vessassa. Harvoin jaksaa kiinnostaa mitä muut sönkkäävät, mä kuitenkin itsekin tiedostan sen, etten näytä miltään täysin normaalilta. 

Kaikista parasta baaririennoissa on tottakai se, että pääsee ihmisten ilmoille ja pitämään hauskaa kavereiden kanssa. Mä rakastan eniten sitä aikaa kun voi räkättää täysiä kavereiden kanssa omalle tyhmyydelle.

Olisin ihan täkyssä menossa, mutta katsoo nyt mennäänkö tänään vai huomenna, vai mennäänkö ollenkaan. Sitä harmin määrää jos ei mennäkään ollenkaan...

Että tällaista perjantaitunnelmaa näin alkuillasta, katsoo nyt mitä tässä kehittelee.

Hyvät viikonloput!