Oon alkanut nyt lähiviikkoina urakalla miettimään mitä teen tulevaisuudessa, koulustahan mä en valmistu kuin vuonna 2016. Jos silloinkaan tällä menolla. Mä en vain saa mitään koulua loppuun koska se kolme vuotta paskassa paikassa on mulle ihan liikaa ja olen nytkin menettänyt mielenkiintoni kokonaan surkean opettajan takia. 

No haaveilen kuitenkin että pääsisin vuodeksi vaihtoon Japaniin tai muuttamaan sinne, mutta matka siihen tulee kestämään aivan hirvittävän kauan. Eikä meidän koulustamme ilmeisesti ole vaihtomahdollisuutta sinne, vaan ainoastaan jonnekkin Euroopan maihin. Enkä mä nyt edes olisi valmis lähtemään sinne, koska kielitaitoni on ihan alkutekijöissään. 

Mä olen aina ajatellut että heti kun valmistun ammattikoulusta lähden armeijaan, mutta mä en ole enää niin varma. Mulla tuhlautuisi siellä aikaa jonka voisin käyttää johonkin kauaskantoisempaan... 

Lyhyesti sanottuna, mä en enää tiedä mitä mä teen tästä eteenpäin. Yritänkö valmistua ammattiin vai lähdenkö katsomaan jotain muuta tietä.